Oj oj oj

Hallå där ute!

Vad händer hos er en fredags kväll som denna?

Själv så sitter jag hemma är ganska trött nu.. Är barnvakt till min underbara, vackra gudson och hans storasyster. Vilket är hur mysigt som helst men mitt hem är inte anpassat efter en idé rik 1 år & 8 månaders liten kille. Och jag ska ärligt nog erkänna att jag glömt hur det är med smått hemma.

Men för att inte oroa deras föräldrar ska jag berätta att det har gått hur bra som helst. Inga problem alls. Bara att jag e trött.

Hade förberätt kvällen med hemmalagad fiskgratäng, kokta grönsaker och en massa kaffe. men nu när allt börjar att lugna ner sig o de stora barnen kollar på film, den lille sover så tar jag mig ett glas vin.... Välförtjänad utav det!!

I morgon så bär det av till Louise. Ska bli hur kul som helst. Har äntligen kommit på vad jag ska klä ut mig till men avslöjar inget här då jag vet att hon läser min blogg. Ni får se bilder sen... :)

ta hand om er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0