LULEÅ

Jag lever.. annars skulle jag inte kunna skriva. Resan gick bra men det var jobbigt att sätta sig på planet i morse.

Men skit i det nu. Nu vill jag berätta om Luleå. Det är en mysig liten stad. Jätte vacker natur och SNÖ!

Ja det är snö här, inte mycket men det är lite i alla fall. Och det har snöat under tiden vi var och åt middag på ett jätte mysigt ställe.. Ebbajarka tror jag att det hette, Jätte god mat och trevlig personal. Jag hade lätt åkt dit igen! Fast kanske i en annan form...

Vi tog även en tur till gammelstad Kyrkby så mysigt det var där. Det var som att kliva in i en Maddiken saga.. Eller Emil bara att välja. Plus när vi var där så började det att snöa... Stora flingor kom det också. ÅÅ som jag saknar en riktig vinter! Med massor med snö!

Hade inte klantarslet till Petra glömt sin USB så hade ni fått sett lite bilder.. Men det får komma när jag kommer hem.

Sköt om er där ute.
Vinter kramar Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0