Romantik?!

Konversation mellan mig och AP

AP: Jag skulle inte klara av om min kille skulle gå ner och fria till mig framför en massa människor Skulle be honom resa sig upp. Så pinsamt!
JAG: nej inte jag heller.. klarar inte av sånt där romantiskt tjabbel.. FY.
AP: Fast ibland så får han gärna vara lite romantisk, du vet så där som man hör i ballader.
JAG: hmm nja..
AP: Ja, skulle vara kul om han skrev en låt till mig.. Typ. Your eyes are so beautiful, You smell like a Grape Fruit.
JAG: GRAPE FRUIT???!!! hahahhahhahah
JAG: Fan va romantiskt...
AP: hihiihihi



Kommentarer
Postat av: Petra M

Vad jag önskar att AP bjöd ut mig på lite mat och skönsång om diverse frukter... Aaaaaah love is in the air....

2009-01-09 @ 08:53:09
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0