14 dagar kvar..

Nu är det inte långt kvar tills jul... Hihi och i helgen ska det julbakas.. Lusse katter O pepparkakor! Peparkaks huset blir på sön, lika så med jul godiset. knäck o kola ska kokas. mmm Mums!

Jag har en jukklapp som ligger under Anonyma polarens gran som jag har vart och klämt lite på.. Jag har mina aningar om vad det kan vara... Heheh
Sen så säger Petra att hon har en klapp till mig.. En as bra sådan också. Hmm vad är det som e asbra för mig?

Själv är jag nästan klar med alla julklappar. Förutom till min sktiunge.. Hon e svår att köpa till. men något ska jag nog hitta på.
Psst vad önskar du dig skitunge???


Iof så ska jag köpa några klappar till men då vet jag vad jag ska köpa, så det går fort. Hoppas jag!!

Kommentarer
Postat av: zagge

öppna inte julklapparnaföre jul som du gjorde när du var liten

2008-12-11 @ 22:34:59
Postat av: Petra M

He he he ASBRA är rätta ordet! För att inte glömma fantastiskt otroligt genialt etc etc



Det roligaste av allt är att du inte har en susning MOOOAHAHAHAHAHA

2008-12-13 @ 18:50:51
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0