Utmaningen!

Fick denna utmaning av min goda vän floppstar så självklart hoppar jag på den och uppmanar jag som läser bloggen att själva fylla i era svar och dela med er av dem till mig och andra.

5 saker som är på min "att göra lista" idag:
- Vila, då jag inte mår så bra
- Äta
- Läsa min bok jag håller på med
-Uppdatera min blogg
-Sova

Vad gjorde du för 10 år sen?
Sommaren 1998, hmm vad gjorde jag??!  Jobbade på kryddhyllan. Umgicks med vänner. Kommer inte ihåg så mycket mer.

Ställen du bott på?
Runt om i Stockholm, Enköping och Malmö

5 saker du skulle gjort om du blev biljonär?
- Rest en massa
- Renoverat lägenheten 
- Sparat en massa till Julia
- Delat med mig till familjen
-Ge till välgörenhet 

Så där Morgan, nu har jag svarat på frågorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0