Bloggar v dagobok?

Funderar på det där med bloggar.. Var för vill man lägga ut sitt liv, sina tankar, idéer, Bilder osv.. på nätet så att alla kan läsa? Jag gör det ju själv! Men det finns de bloggar som är mer personliga än vad min stakars lilla blogg är.


Jag ska erkänna att det finns en hel del bloggar där ute som jag fastnat för och läser dagligen. Men vad hände med den hederliga dagboken? Den man gömde under sängen, och som hade ett lås som vem som helst kunde bryta upp? Är det någon som skriver dagbok idag? 


Det finns kändisar som bloggar, de som har blivit kända för att de ha bloggat, de som tjänar pengar på sin blogg.

Inte fick jag några pengar för att jag skrev dagbok som storasyster smygläste!!


Vilket fall.. Om man nu väljer att lägga ut sitt liv i en blogg. Borde man inte vara beredd på att det finns människor där ute som inte gillar det man gör/står för eller ens åsikter? Att man kommer säkert att få en massa påhopp i sina kommentarer. Alla kan ju inte tycka och tänka likadant! Tänk så trist världen skulle vara om alla var som mig?!


Det finns en del bloggare som enligt mig verkar ha svårt att ta emot en syrlig kommentar, eller att någon skriver att de tycker att bloggaren är dum i huvudet. Sen finns det de som accepterar att alla inte tycker likadant som det man själv skriver.


Men men jag tänker fortsätta att blogga och läsa bloggar!

Ta hand om er!!


Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Tack så mycket! Jag såg att du la till mig på msn, så jag hör av mig så fort jag får tid! Mvh Mimmi

2008-08-14 @ 11:29:11
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0