Motbevisad

Ibland när man vaknar på morgonen så känner man på en gång att detta inte kommer blir en bra dag.  Så skönt när dagen sen visar mig att jag hade fel!

I morse när jag vaknade så hade jag jätte ont i ryggen igen. Suck, Glömde och köpa mjölk igår så inge kaffe vart det på morgonen! Grr Kom till fritids och där satt en lapp att de har stängt på måndag och tisdag. VA???!!! När bestämdes detta. varför har jag inite fått reda på detta innan? Hur ska jag nu lösa det med loppan?? Väl på jobbet så spiller jag kaffe på mitt skrivbord och en del papper, Åhh

Sätter igång radion och det är en riktigt bra låt på. Där kom dagens första leeende! Efter det så har bara dagen blivit bättre och bättre..

Skönt att bli motbevisad!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lilla stumpan ibland är dagarna bara blä, hade min i måndags!!

2008-08-07 @ 15:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0