Lugn helg..

Som sagt var helgen har vart jätte lugn. Gått en massa så jag kommer upp i mina 12000 steg om dagen. Och det har jag gjort i helgen + lite till! Jippie!!

Annars så hände det inte så mycket. I fredags så var jag hemma hos en god vän till mig. Som har precis renoverat sitt kök. Jätte fint. Lite avundsjuk blir man ju, vill också renovera.. Vi satt och pratade om allt och inget. Och som vanligt fick man sig ett par goda skratt. Tack för en trevlig kväll!

I lördags så var jag uppe på Malmö festivalen med min dotter. Hon fick göra en air brush tatuering..  Sen gick vi och tittade lite vad de hade i de olika försäljningsstånden. Efter gick vi till Folkets park  och tänkte att vi skulle åka lite karuseller, men tivolit var stängt. Så det blev leka av i parken, häst ridning och fika på far i hatten. Kvällen var stilla. Hade för ont i ryggen för att göra något.





Söndagen var en typisk söndag. Julia hade en kompis hemma så det var mycke tjej fniss och skratt innefrån de rummet. Alltid lika kul och höra på dem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0