Mammas pojkar....

Är det någon som följer mammas pojkar?

Ska jag vara ärlig, så hade jag nog aldrig gjort det, om det inte vore för min "lilla syster" Helen (Hille)

Bild ifrån www.tv4.se
som medverkar i serien. Tyvärr så åkte hon ut i går. Men jag kommer nog att följa serien tills slut i alla fall för nu har man kommit in i den.

Nu ska jag inte snacka skit om någon av tjejerna. Jag känner inte dem. Och av det man har fått sett på tv så tror jag inte att man kan döma dem. Men några vill man ju bara skaka om. Och be dem tänka lite.

Men det är ganska kul att gå in på tjejernas bloggar och läsa om lite behind the scenes.

Jane Timglas blogg

Therese Darnell

Moa Johansson

Towa Lindberg

Izza Waljus

Tim Rydeström

Sen finns det säkert flera bloggar ifrån de andra tjejerna.. Men inget jag läser

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, ikväll!!! kärlek <3



hehe ser på det, varför vet jag inte...för tjejer inte kan vistas i samma rum utan bli galna på varandra..

2009-11-27 @ 10:27:24
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Hille

Du är underbar! Saknar dig massor! <3

2009-11-28 @ 06:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0