trip to memory lane!

När jag var uppe i Stockholm så bodde vi de sista två dagarna i Hökarängen, Mitt gamla område. Där jag är uppväxt. Har massor med minnen därifrån.  Vi tog promenader i området och jag var tvungen att fota lite.. tänkte ta med er på en lite promenad på memory lane...


Fagerlids parken. Här har jag lekt en massa.

Gungorna... Fast när jag var liten så var det buskar runt om....

Mitt gamla klassrum. Där Margitta plågade oss i tre år!!!

I detta klassrum läste jag tyska med Gertrud. ÅÅÅ som vi hatade henne.

Träslöjds salarna, Arvid var en as bra lärare

Slingan som Vi sprang en gång i veckan. Gympa lärarna Micke och Gudrun stod och tog tiden.

Förlåt Gudrun men det här är fuskstigen. Allt för att slippa mördarbacken.

Här är min gamla port. Prechtvägen 4.



Har fler bilder men jag lugnar mig lite nu.. Men det var kul att se allt igen.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Visst är det roligt att återse? Allt är som oftast mycket mindre än vad man kom ihåg.. :)

2009-07-23 @ 17:59:57
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Petra M

Åååååh mys......

2009-07-23 @ 18:24:53
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0