Arg!!

Idag är en dag då jag känner att jag retar mig på allt och alla!!

De som säger Hej till mig på fel sätt, de som inte kan säga hej, utan komenterar vad jag har på mig det första de gör!
De som försöker skoja och tror att de är rolig på min bekostnad. Jag brukar klara av det. Brukar inte bry mig. Men inte idag!
Idag skulle jag kunna slänga ut mig något som jag skulle få ångra.. skrika lite!

men det gör inte Petra.. utan hon sitter tyst och biter sig i tungan. ler lite falskt och hoppas att den här dagen ska gå fort!!!


Kommentarer
Postat av: Petra M

Vem är dum? Ska jag skalla dom åt dig?? Köp en flaska rött så delar vi den på balkongen och spyr galla på dom ;-)

2009-04-16 @ 13:59:20
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0