Lite kort om mig...

Har ganska länge funderat på det här fenomenet bloggar... Varför gör man detta?! vem vill läsa? Och varför, VARFÖR ska jag göra det?
Men efter lite övertalning så blev det så att nu sitter jag här.. Och har startat en blogg.

Här kommer ni att få läsa om mig och mina åsiker, saker jag tycker är fel, bra eller andra saker jag tycker är värt att skriva om. Förväntar mig inte att alla kommer att hålla med mig i mina åsikter men så länge man kan ha en vettig diskution och respektera varandras olikheter. Det är ändå det som gör oss unika.
Tänk vilken tråkig värld vi skulle ha om alla såg likadan ut??!!

Mer om mig... hmmm

Jag är en mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0