På promenad

På min lunch gick jag idag en promenad på ca 5000 steg! Kändes skönt att gå den biten och jag gillar den park som jag går igenom. På dagtid så känns den vissa bitar som om man har hamnat i en saga.




På vägen tillbaka till kontoret så gick jag förbi kyrkan och där pågick det en begravning. Som vanligt så fick jag en liten klump i magen.

Inte för att jag känner den bortgångna, men jag blir alltid lite ledsen när sånt händer.

Kan man gråta över en människa som man inte har känt? Nu pratar jag inte om en kändis eller annan offentligt person, utan om "vanligt" folk.

När 9/11 hände så satt jag och grät som en liten flicka. Gjorde det i flera dagar efter varje gång jag fick läsa något. Ibland när jag ser program på tv om de som har förlorat någon kär.

Gråter jag över personen i fråga? Eller gråter jag över situationen? Jag vet inte men gråter gör jag i alla fall.






Nu till något helt annat!

Gjorde Ara Abrahamian rätt som la sin medalj? Tror ni att brottardomare är köpta?


Kommentarer
Postat av: Snusan

Ha en trevlig helg. Kram

2008-08-15 @ 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0