Ändring!!

Det kommer att bli ändring här i bloggen. Jajamensan!

Istället för att skriva om  ba blabla. Så kommer jag att skriva om de jag känner... Utan att förklara varför jag känner så.
Day to day basis!

Det kommer att stå om dagar då jag hatar att bo i Malmö, dagar då jag har lust att ta min dotter och grrrr. dagar då jag önskade att att alla bara skulle förvinna ur min åsyn. Eller hur jag älskar allt och alla.

Tänker skriva det jag känner för. Det jag känner. Och jag tänker inte be om ursäkt för att jag har de känslorna.

Det ända jag är rädd för att att mina vänner som läser kommer att missförstå eller att jag skulle såra dem för det jag skriver.


Kan man lösenord skydda bara visa inlägg???

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det borde går men jag vet inte hur men vissa gör så iallafall ;)

2011-09-23 @ 13:21:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0