Håll tummarna

Oki... Nu har jag sänt iväg mitt sms till Sambon om vilka hästar jag ska spela på. Han ska till Jägersro travbana idag. Och vinna en massa pengar till mig!!



Hästarna jag har tippat på är.

Lopp nr 1
Häst 7 Matrix Reloaded (fatta vad den hästen kan göra, han och Leo)
Lopp nr 2
Häst 4 He`s a gangster (Han kommer jue att vinna lätt jaou bre homie)
Lopp nr 3
Häst 7 Hoity Toity face (vet inte om den är snabb men jag är radd att han blir mobbad för sitt namn så jag ville ge honom lite stöd)
Lopp nr 4
Häst 8 Mosun (han kommer bara att svepa fram)
Lopp nr 5
Häst 6  Sogå Benito (tror att det Benito betyder bra på Italienska, så den måste vara bra)
Lopp nr 6
Häst 8 Torvald Palema (Torvald... Hur sött är inte det på en häst?!)
Lopp nr 7
Häst 2 Golddigger (han vinner en massa, det hörs väll??)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0