Middag

I kväll ska jag till Paddys och äta middag med mina gamla arbetskamrater. Se fram emot det. då några av dem har jag inte träffat på lääänge.
 
Efter det ska jag hem till M och festa! Det blir M, M och jag! Vet inte men det kommer kanske nån mer..
Vilket fall som helst så ska vi leka en lek i kväll.. 100 ord man kan kalla en chef som är dum i huvudet!!
Tex. kärring, fitta,subba osv Ja i hajar.
Den som kommer på det bästa vinner..
Så nu behöver jag er hjälp.. Skriv det värsta ni kommer på att kalla en kvinnlig chef!


Kommentarer
Postat av: Snusan

Skåp

2009-01-25 @ 11:11:28
Postat av: M

så mkt för att träffa m och m! du var iaf saknad! ;)

2009-01-25 @ 23:13:54
Postat av: Tobias

tack för tipsen :D ja party blir det lätt!!

2009-01-26 @ 09:30:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Louise

Lite sen men RABBA är ett bra ord-visserligen skånska-eller slyna!!!

2009-01-28 @ 11:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0