Betty Hair Color

Satt igår eftermiddag och zappade mellan kanalerna. Och hamnade på TV 4 fakta.
Då visades en program om hår färgning, och inte vilket hår som helst utan Hair Color for down there. Det fanns många olika färger, kunde bli en brunett, blond, rosa osv..

Jag vet att detta inte är någon nyhet, men jag blev ändå lite fascinerad. Varför? Och hur kommer man på idén?
Grundaren till Betty förklarade under programmet att hon hade fått sin idé ifrån Europa. Italien.
Att europiska kvinnor har gjort detta Lääääänge. Så nu ville hon ta med sig tanken om mus färg till USA.
Och hör och häpna det har blivit en STOR hit där.

Hon tyckte att att kvinnor borde prova på att färga sig, Piffa till sin "Betty"

Vad säger ni? Skulle göra det? Vad tycker killar om detta?


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag gillar henne jag med ;) haha!

2009-08-07 @ 09:55:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0