Känner mig som 13..

Kommer ni ihåg när ni var yngre och skrev mail/brev till era idoler?  Man satte sig ner och skrev, och trodde på allvar att de skulle läsa och att man skulle få ett svar. Jag har aldrig fått ett svar på de brev jag skickade iväg. Men jag fortsatte att skriva i alla fall. Under tiden jag skrev så blev jag alltid generad! Kände mig så liten jämnfört med dessa stora Idoler!!

Idag 16 år senare, fick jag samma känsla. JAG, jag skrev ett mail till Alex Schulman. Ang. hans blogg frukost som han ska ha. Tyckte att detta var en bra idé, där han ger tillbaka till sina fans.


Usch. Vet inte om han läser mitt mail eller om jag får ett svar. Men jag känner mig som 13 igen och kommer att gå och hoppas....

Kommentarer
Postat av: emma

haha det är ju härligt att känna sig liten igen (:

2009-04-03 @ 22:54:14
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: E

Tycker det var fint av dig, för det är ju faktiskt en trevlig sak.

2009-04-04 @ 07:57:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0