Tiden som har gått...

Eftersom jag är VÄRDELÖS på att blogga ger jag er en snabb genomgång om vad som hänt på sista tiden.

Julias gudfar, Mike har vart nere på besök.. Och tro mig när jag säger att han skämde bort loppan...
Men de hade roligt i varandras sällskap. Och som Julia sa när han hade åkt..
-Det känns tomt mamma.


Vi hade en liten kräftskiva/grillkväll med drös goavänner och en massa gott att äta.



Jag har vunnit 10 st biljetter till Magic Mike! Så i dag efter jobb blir det till att gå och se den!!
och efter det väntar Timbuktu på stora scenen malmö festivalen!




ÅÅ just det höll på att glömma..

Jag har fått en klocka..



Kommentarer
Postat av: Marre P rulle

Jag önskar att jag också hade fått en klocka!

2012-08-25 @ 20:37:30
URL: http://marreprulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0