The sky isn't always blue, The sun dosen´t always shine. It´s alright to fall apart sometimes

Jag är svag idag, så jävlas inte med mig.
Jag är stark imorgon, så jävlas inte med mig.
Jag drömmer idag, så väck mig inte.
Jag har drömmar imorgon, så försök inte att ta ifrån mig dem.
Jag gråter idag, så lämna mig ifred.
Jag skrattar i morgon, så låt mig vara lycklig.
Jag sjunker idag, så låt mig sjunka till botten.
Jag svävar i morgon, så låt mig flyga iväg.
Jag är tom idag, så låt mig vara tyst.
Jag är fylld i morgon, så låt mig dela med mig.
Jag går ut idag, så låt mig frysa.
Jag är varm i morgon, så låt mig värma dig.
Jag är bara halv idag, så hela mig inte.
Jag är hel i morgon, så låt mig vara din bästa vän.


Kommentarer
Postat av: zagge

hej

din var fin-

2011-09-23 @ 05:36:08
Postat av: Jompen

åh så fint!

2011-09-27 @ 23:10:59
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0