NKOTBSB!!!!!

Året är 1992, jag och J sitter på hennes rum och lyssnar på New Kids On The Block.
Tonight spelas högt och vi skrålar med i texten...


Remember when we said, girl, please don't go,
and how I'd be loving you forever,
taught you 'bout hangin' tough as long as you got the right stuff,
didn't we, girls, ÅÅÅå


Minns att jag hade tröjor, jacka keps med NKOTB på. Om jag inte minns fel så tror jag att jag klottrade ner ett par jeans också.

Jag och J var på båda av deras spelningar de gjorde här i Sverige. Det var min första konsert och jag minns hur lycklig jag var...

Jag skulle gifta mig med Joe McIntyre.. Hans favorit dricka var cola, han lyckotal var nr 5 och favorit färg var blå.
Herre gud.. Att man kommer ihåg allt det där.

Nu till det bästa!!!

NKOTB tillsammans med BSB kommer till Sverige!!!

Killarna har blivit äldre.. men jag tror minsan att de kan få denna mamma att rocka igen.


Kommentarer
Postat av: Lilla svägerskan

Jag vill oxå gå med och se dem !!!!

2011-10-31 @ 15:52:29
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0