QX-Galan

I lördags var jag hos AP och kollade melodifestivalen. Hennes arbetskollega A, var också där.
Vilken skräll att Erik Saade vann....

Men men efter det så kollade vi en stund på QX-Galan. Och under ett underhållnings framträdande så  var det en kille som kom upp ur ett badkar och höll på med sån där luftakorbatik, ni vet när de händer i snören och snurrar runt och viker sig på mitten. (vet inte hur jag ska förklara det)
Vilket fall som helst så när han håller på som bäst så kläcker AP ur sig:
-Undra om han kan suga sig själv.....???
A- Har ni sett hans bula??
AP- Det är en strumpa!

Själv sitter jag och asgravar, för det var ju inte de tankarna som kom i mitt huvud. Jag var mest imponerad utav att han klarade av att göra det han gjorde.
Men alla tänker vi olika...


Killen på bilden har inget med texten att göra förutom att han också håller på med luftakrobatik.


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha intressanta tankar. jag var mer inne på ditt spår när jag såg det. riktigt imponerande!

2011-02-21 @ 21:10:45
URL: http://terees.blogg.se/
Postat av: Cilla

Sv:Det är inget drömläge direkt att ligga där då=S



Hahahaha! =D

2011-02-22 @ 21:05:53
URL: http://cillapilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0