Undersökning

Hittade denna under sökning hos Gun. Fick mig ett par skratt och tänkte att den ska jag också göra.



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Tillbaka med benet. (från Kitty -Hannas hemlighet) Sitter vid dotterns dator.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Något hårt och stort...stegen upp till dotterns säng.

3. Vad var det senaste du såg på tv? Scrubs.. ett avsnitt där JD´s bror kommer på besök. 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 21.30 tror jag. (kollade den är 21.40 så fel hade jag inte)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Lars Winnerbäck, Min sambo och AP´s man när de spelar wii.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Idag, när jag gick till och från bilen. Var med AP och handlade mat.
 
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Tittade på bokstäverna i min bok jag läser just nu.

8. Vad har du på dig? Kläder

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Minns inte om jag drömde något..

10. När skrattade du senast? Man skrattar alltid när man umgås med AP. 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Hannah Montana, High scholl musical Lady Gaga. sa jag att jag sitter i dotterns rum.

12. Har du sett något konstigt på sistone? Såg mig själv i spegeln i morse.. Tänkte vem fan är det där??

13. Vilken var den senaste film du såg? The kids are all right, på bio i går med Petra. Helt ok film.

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag gråter väldigt lätt, men det tror jag de flesta vet om. Men senast jag grät var idag.

15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Att världens resurser skulle delas solidariskt.

16. Tycker du om att dansa? Älskar att dansa. Finns inge bättre

16. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Inte föralltid. Men pröva på det ett tag...

17. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen, det finns några här som har längtat efter dig.

Så gör nu som jag gjorde sno undersökningen..

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad kul att du också gjorde den! Stort och hårt...hehe, är du säker på att det var stegen? Kläder? Har inte du raffset, precis som jag? Det trodde jag alla hade. Och den där personen man ser i spegeln har jag också länge undrat vem sjutton det är! ;D

2010-09-16 @ 22:11:02
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ellis

Jag är småsugen på att göra men har ingen lust, får se vad jag hittar på :D

2010-09-17 @ 02:30:26
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: zagge

Bra gumman, nu måste du tala om du vet vad jaf menar

Din gamla mamsen åker nu till söder sjukhuset eftersom de vill inte ta emot. Det var i igår känns igen

kramizar

din????

2010-09-17 @ 09:38:08
Postat av: bitterfittan

tack fina du!



jag kommer fortsätta blogga lite lite smått

2010-09-17 @ 14:15:22
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Petra M

Urschäkta Petra vad betyder ordet schoschialischm för dej.....



Hi hi kunde inte låta bli!



Allt bra med dig? Låst in vad du är rädd om och ankrat fast dyrgripar ordentligt inna Al Quaida kommer till er imorgon??



Vad skulle jag gör utan er?



Kram P <3

2010-09-17 @ 19:33:33
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/
Postat av: IISABEL

tack snälla du :D

2010-09-19 @ 15:49:41
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0