After ski...

För ett tag sen så satt vi ett gäng på AP´s balkong och snackade om resor vi vill göra och resor vi gjort.

Dansken i gänget har ett par gånger åkt ner till Schweiz (tror jag att det var) och åkte skidor.
Nu har han och hans vänner planer på att göra en liknande resa igen.
Han tog fram en  sida på nätet, (som jag åter igen inte kommer ihåg vilken det var) och visade oss..

Alla tyckte att det verkade som en rolig resa att göra, alla utom AP som sitter tyst en stund.

Hon tittar länge på bilden över alla dessa backar.. Och till slut frågar hon:
-Va fan är afterski??  Det är ju där jag kommer att tillbringa min skidsemester?





Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har inte missat nått :)

2010-09-08 @ 21:14:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0