Förklaring...

Jag vet att man inte ser det jag vill visa med bilden i inlägget nedanför, men här kommer förklaringen.

I måndags så skulle jag och Petra träna. Men jag var så himla trött att jag bestämmde mig för att köpa en vitaminwater power -c draktfrukt (c+b) för att piggna till lite och inte somna på träningen. ;)

När jag har bytt om och ska öppna flaskan, börjar jag läsa vad det står på den.


Drakar är fascinerade, ständigt på jakt efter en prinsessa att låsa in i nåt tron. Och deras diet på tappra unga män verkar göra susen. Du vet, drakar kan spruta eld och bita genom betong. Men vad ska vi vanliga människor göra för att få lite extra bett i vardagen?
Att käka unga män känns moraliskt fel. En dryck med smak av drakfrukt kanske kan va nåt?
Drakfrukt låter... mäktigt. Du kommer visserligen inte nysa svetslågor eller tugga i betong efter några klunkar. Men den psykologiska effekten av att drikca något som innehåller c- och b- vitaminer och ordet drake ska inte underskattas.


Lite längre ner på flaskan står det:

30 må vara det nya 20, men grönt är definitivt det nya svarta.
Var vänlig återvinn flaskan.



Så nu måste jag köpa alla andra smaker, inte för att smaka (fast den med drakfrukt var jätte god) utan för att läsa vad det står på dem!

eller så frågar jag Millan om hon vill spara några ettiketer till mig??


Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Svar: Vad konstigt.. Jag kommer in där.

Prova igen senare kanske?

2010-03-31 @ 11:37:23
URL: http://lilija.com
Postat av: Petra M

Hi hi jag gillar den innehållsförteckningen! Men så är jag ju också barnsligt förtjust i drakar ;-)



Hur blir det ikväll? Ska du med?



Kram P

2010-03-31 @ 12:53:48
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0