Nostaligitripp...

Idag på frukosten på jobbet, så kom vi in på att diskutera gamla tidsskrifter som man läste...
Fråga mig inte hur vi kom in på den tråden, för det har jag glömt.
Men roligt var det.




Här är några av de tidningar jag har läst.. beroende på ålder.

Kommer ihåg när jag gick i mellanstadiet, jag snodde alltid min storasysters "Mitt livs Novell" och läste. Hon blev skit sur.
Kommer faktiskt en av novellerna jag läste.... efter så många år, så mins jag den ännu. 

Tidningarna har ändrats lite nu under åren. 

Vad läste ni när ni var små? 

Kommentarer
Postat av: pelle

Jag läste KP. Och katten Gustaf. Det var bra skit ;D

2010-07-08 @ 20:48:49
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0