Det som inte tar död på en.. får en i alla fall att må riktigt dåligt!

Första "riktiga" veckan 2010. Hur känns det?

Själv så är jag tillbaka på jobbet och mår ganska bra. Näsan rinner, hostar och jag har ont i nacken så att jag inte kan vrida den tillhöger!
Men annars så är det tipp topp! Man ska inte klaga!

Vad har ni för planer 2010?
Jag satt och kollade igenom min kalender inför året. Och jag har lite planerat.

Jan Bjuden på 30 års fest, men kunde inte gå.
Feb Fyller 30 år
Mars
April EH 30 kanske fest?
Maj Julia 9 år.
Juni Lalandia 8-11 Karlsloken 29år.
Juli Ev semester.
Aug Bröllop. IO 30 år
Sept
Okt
Nov
Dec

Vist har jag ett spännande liv? Håll i hatten.

Okej det finns kanske lite mer inskrivet i min kalender, konferenser, födelsedagskalas och nån utbildning.  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh kul med bröllop, det skall jag på i maj :)



haha ja man kan hoppas det.

2010-01-11 @ 12:41:36
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Ulrika Fabulousforty

Låter som en bra grundplanering för 2010! Mycket fest och roligheter. Sen brukar det ju fyllas på lite eftersom också.

Kul att ha saker att se fram emot!

2010-01-11 @ 12:45:14
URL: http://fabulousforty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0