System kamera

Jag har önskat min pengar i födelsedagspresent. Detta för att jag vill köpa min en system kamera.
I somras när vi var uppe i Stockholm så lånade jag L kamera. Jag blev helt fast. Julai också.
Det var så kul att fota. Och bilderna var så fina, även fast varken hon eller jag är några fotografer.


Så nu när min födelsedag har passerat så har jag lite extra pengar till kameran. Och jag har börjat att titta runt.
Jag har hittat några som verkar intressanta. Men jag vill ha er hjälp.

Det behöver inte vara en super avancerad kamera. Men inget skit heller. Enkel.
Det ska finnas flera objektiv att köpa till. Vill ha ett microobjektiv. Det ska finnas filter som passar till. Vill ha ljus filter som gör att bilderna skiner bättre...  eller nåt sånt.



En snygg kameraväska är ju inte helt fel heller....

 
Så kom ingen ge mig tips!!


Kommentarer
Postat av: zagge

Fråga om du får köpa hans. han prata om han skulle sälja den till dig

kram

mamsen

2010-02-10 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0