Magnus Betnér

Jag är ett stort fan av Magnus Betnér. Tycker om hans ärliga råhet.
Han säger vad han tycker. Och han verkar leva efter filosofin
-Man kan skämta om allt. Men kanske inte med alla.

Magnus är inte rädd att  ge en slänga åt högern, vänstern, muslimer, kristna. Och han står för det han säger!

Jag och min sambo brukar alltid kolla på Magnus Betnér när han är på tv.
Därför blev vi glada när vi fick tag på biljetter till hans pågående turné.
LIVETS ORD! Här i Malmö. Och tycker ni att han är bra på Tv. Så lovar jag er.
-Han är Bättre Live!!


Säger bara en sak. Så jävla bra! Humor på hög nivå!
Tycker du är så jävla bra, även fast du har runkat dig igenom Sverige ;)
men vad gör man inte på ett hotellrum??


Fotograf: Catrine Edvall. Källa www.magnusbetner.com


Läser nu hans hemsida där han ger en känga till hans kollegor.
Och jag håller med det han skriver. Att man gör det man gör, för sina fans.
Det är fan inte ok, att ställa in för att man inte pallar.  
Det fungerar inte i ute i det verkliga livet, så va fan skulle det fungera för att man råkar vara en "söt" blond liten komiker?
Jag vet att om någon hade ställt in en kväll då jag skulle se dem. Hade jag blivit duktigt arg.
och skrivit något surt i min blogg. (inte för att det hjälper, men jag mår bättre av det)

Vill man bli stor, så får man vara snäll emot sina fans. Det är ändå "vi" som gör dig stor.
Även om man tycker att de är riktiga pain in the as, som skickar mängder med e-mail om olika konserationsteorier, och annat kul.

Ett bra ex. på att man har bra kontakt med sina fans är:

Jag ville skriva något om det jag just läst på Magnus hemsida, och ville så klart ha en bild på honom med.
Tänkte att jag skickar iväg ett mail och frågar. Så kan jag skriva klart det jag vill skriva innan jag får svar.
Gick inte mer än 10 min. innan jag hade ett svar. Nu vet inte jag om det är just MAGNUS som svarade, men vilket fall som helst så fick jag ett snabbt svar. Och det tyckte jag om.

Fortsätt vara den du är Magnus. Slå på överheten!


Fotograf: Mats Bäcker. Källa www.magnusbetner.com


Kommentarer
Postat av: Malin

Han är sååååååååååååååååååååå snygg=)

2010-02-25 @ 18:14:23
URL: http://mammamalinmartensson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi hade det kanon trevligt :)

2010-02-25 @ 22:23:23
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0