JA må jag leva....

I dag passerar jag ytterligare en milstolpe i mitt liv. 30!

Jag som alltid har haft lite åldersnoja har fasat inför denna dagen.
Men när jag vaknade i morse och kollade mig i spegeln, så fanns där inga nya rynkor. Rumpan satt där den skulle, och brösten hängde inte ner över naveln.
Jag såg ut som den samma person som tittade sig i spegeln i går kväll.
Känner mig inte äldre, men jag vet att leget visar att jag har gått och blivit "vuxen"

Så har jag fått mig något i födelsedags present ännu?

Ja, för det har hon.

Presentkort på Gin Tricot av mina underbara arbetskollegor.
Presentkort på Bokia av farmor.
En ask salta katten och en plopp av AP. (Hon vet vad jag behöver en dag som denna)

Sen så ringde min telefon tidigare i dag, och samtalet kom ifrån en blomsterbutik som har ett blomstergram att leverara till mig idag. Vet inte vem det är ifrån.... Nyfiken!





Kommentarer
Postat av: ap

du glömde med en enkel tulipan som tyvärr dog på vägen hem till dig som ska ta ca 1 minut att gå men jag skulle "JU BARA" inom skolan m.m tog över 2 och en halv timme istället.....sorry att den dog

ha en toppen dag...

2010-02-05 @ 11:29:28
Postat av: Cissi

Vem var blommorna ifrån? ;)

2010-02-05 @ 13:29:47
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRATTIS på födelsedagen =)

2010-02-05 @ 13:58:35
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Petra M

Ja se det var det jag sa 30 är inte så farligt att bli ;-)



Hoppas du får en härlig kväll nu!



Förresen vem kom blommorna från? Var du iväg på skämmabort dig dag???



Kram P

2010-02-05 @ 17:00:36
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0