Födelsedags sms

Tänkte delge här några av de sms jag har fått idag.

Underbara vänner, och familj.

- Grattis på födelsedagen :) kram hoppas du får en härlig dag / kusinen

- idag är ingen vanlig dag idag är det din trettio års dag och hurra hurra hurra. Bär dom 30 med stolthet snygging. Ha en underbar födelsedag. Puss och kram. Petra, Patrick, Elis, Wilma, Johan och Amanda.

- hipp hurra för världens bästa Petra ida! Strot grattis på födelsedagen min kära vän. Ha nu en fantastisk födelsedag o glöm inte att det bara är 2 siffror. Vi är fortfarande snygga, roliga o fantastiska. Pussar i massor, kom snart hem!- Jesse

- Grattis! Även om du inte ser ut som 30 så är du det! Hoppas du får en grymt bra dag! - Martin

- Grattis gumman! Jag önskar dig all lycka på DIN dag :-) hoppas det blir uuunderbar! Massa pussar :-* & kramar / M

- Hej snygging, ville bara gratta dig på din 30 års dag! Ha nu en skön jävla dag och bara varhet som vanligt. Kyss och kläm, Isadora!

- Grattis älskade syster, några timmar sent men jag somnade så tidigt igår :( hoppas du l¨g hemma som en grekisk gud o blev ompysslad igår :) ÄLskar dig! - Hille



Sen har jag fått de som har ringt och sjungit för mig.... hihi

Kommentarer
Postat av: Cissi

Och här kommer ett GRATTIS från mig till DIG också :)

Hoppas du får en toppen födelsedag!!!



Kram Cissi

2010-02-05 @ 13:28:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Grattis min vän! Lev, njut och kom snart hem och hälsa på.



Kram



Emilie

2010-02-05 @ 18:29:33
Postat av: Malle - Hockeyfru

hipp hipp hurra!!! blev det tårta o gott med? ;)

2010-02-06 @ 19:37:22
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fin blogg :)

2010-02-08 @ 18:19:57
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0