Dag 1-om mig

Om mig.. Oj vart ska jag börja??

Jag är född och uppväxt i Stockholm. Hökarängen för att vara mer exakt. Bott med mamma och äldsta stora syster under min uppväxt.
Flyttade ner till Malmö för kärlekens skull 1:a april 2001. Födde vår underbara dotter 2:a maj 2001.

Är envis, har ett ganska kort temperament men ofta går det över ganska snabbt.

Lyssnar på det mesta i musikväg förutom dansband. En favorit är Kent.

Jag gillar att dona med saker och ting. Pyssla. fixa och hålla på. Det kan vara allt ifrån kort, smycken och ljusanordningar. Tyvärr tar jag mig  inte alltid tiden till att göra det.

Jag gråter väldig lätt. Och till det mesta kan gråta till nästan vilken film som helst.

Jag är INGEN morgon människa. Hatar att behöva stiga upp till väckarklockan

Saker jag stör mig på är: När man biter i besticken, smaskar när man äter, eller när jag blir avbryten.

Just det jag har en fruktansvärd åldersnoja! inte när det gäller andra. Men när det kommer till mig själv. Hatar att säga det men jag är inte ungdom längre. Yngre vuxen eller nåt. Att presentera mig som 30 känns sååååå fel. Men det är min ålder.

Älskar att prata, om allt och inget. Diskutera samhällsfrågor, politik och religion Helt ok att vi inte har samma åsikter bara vi respekterar varandra.

Jag tar åt mig väldigt lätt, åt saker som kanske inte var menande som kritiska men jag får dem till att bli det.

Har fördomar som jag jobbar med varje dag, tex när jag ser en väl kammad rosa skjorta Så tänker jag direkt- brat! Fast det kanske är världens mest underbara männiksa. vad vet jag?!

Det var lite om mig..

More to come..


Kommentarer
Postat av: zagge

ja hatar och gå upp. kom ihåg när du skulle till skolan då skulle du bara drömma klart. jag sa då att man inte kunde fortsätta med samma dröm.Du sa att du kunde det.ha ha

2010-12-01 @ 14:09:27
Postat av: Petra M

Glöm inte att du är tokig i kaffe, älskar rödvin och hoppar upp och ner av förtjusning i affärer t ex IKEA när något fint/gulligt/spännande hittas bland hyllorna....



Och så är du en väldigt bra vän, glöm inte det!



<3

2010-12-01 @ 15:56:45
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/
Postat av: johanna

Javisst har jag varit duktig :)



kul och läsa lite om dig :)

2010-12-01 @ 16:24:26
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Cissi

Kul att få vet alite mer om vem DU är :)

2010-12-02 @ 07:54:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0