uttråkad

Nu har jag vart hemma 3 dagar med en sjuk dotter, feber, hostar och allmänt hängig.

Idag tror jag att hon är så uttråkad på mamma så hon håller på krypa ur skinnet, och varför tror jag det?!
Jo för att hon erbjöd sig att hjälpa mig att byta sängkläder, och andra små tjänster. 
Och smart mamma som jag är tar jag ju tillfället i akt.... Så nu sitter hon och sorterar strumpor.

Nej jag har förvissat henne till sängen där hon ligger och tittar på Disney Channel. Men jag märker att hon tycker att detta är så tråkigt.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas hon blir frisk snart ;)

Vilken lyx med lite hjälp ändå...

2010-04-08 @ 13:44:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0