Ja, jag vet!

Jag har inte skrivit på ett par dagar nu, men jag känner att jag har inte haft ork tid eller lust.

Väntar på bilderna ifrån 80-tals festen ifrån Petra. Men hon är hemma med en sjuk lite kille.
Men jag hittade en fin bild på mig på Facebook.

Denna bjuder jag på

Glasögonen var Börjes, men han var snäll nog att låna ut dem till mig.

Om jag ska berätta något om festen så måste jag säga att den var skit kul. Ingrid, Petra och Camilla hade gjort ett toppen jobb. Roligt med frågesporten. Lärde mig ganska mycket om 80-talet då.

Det var kul att det var så många ifrån Lunda gänget på festen, länge sen man träffade många utav dem.
Var nog hemma vid halv 6 på morgonen, trött och ont i fötterna efter ha sprungit med ett par för stora skor.

Vaknade dagen efter vid 10 tiden, och glad att jag inte var bakis. Valde att inte dricka, så mycket. Just för att jag inte ville vara bakis dan efter.
Hur många vuxen poäng är inte det då?


Kommentarer
Postat av: Petra M

Japp nu ligger bilderna i datorn. Ska snart blogga några.... sen ska du få dom på USB.



Elis är mindre febrig idag men har sovit sedan kl 10 nu ungefär.... Inte vill han äta heller.....

2009-09-30 @ 12:20:50
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/
Postat av: K

Vad kul! =P Snygg var du också - haha! 80-tal, man kan inte misslyckas! =D



Trist att du är förkyld nu fortfarande dock, me to =(

2009-09-30 @ 12:32:42
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: Beccis

Du var väl för bövelen inte speciellt nykter när du ringde Micke 04.45 på natten/morgonen??? Inte vuxenpoäng =P Haha

2009-09-30 @ 17:53:08
Postat av: Camilla

tjo!

skitkul att du kom! Dina leoparpbrallor va jättesnygga =))



Kram kram!



2009-10-01 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0