Bajen ut ur allsvenskan

Låt mig få vara deppig i en dag.
Sen kommer jag tillbaka.

Det kan vara bra för oss att åka ur, men samtidigt så känns det så tungt...

Jag och min sambo diskuterade det där. Och tänk om Bajen, djurgården, Aik, Brommapojkarna, Och Asyriska skulle spela i Allsvenskan. 5 Stockholm lag. Jag tycker inte att det är en bra idè. Inte för att alla de 5 lagen skulle slås om första plats. Men det skulle bli en himla massa derbyn. Och ni alla vet hur det kan gå till när det spelas stockholmsderbyn.

Fast däremot om både djurgården och bajen åker ur. Och Mjällby, Åtvidaberg går upp. Jätte kul för de lagen,
men hur blir det för Allsvenskan som helhet.
Ledsen att skriva det men jag tror att det kommer bli mindre biljettförsäljning, Hur ser det ut med fotbollsplaner? Idrottsplatser?

Men som ett äkta bajen fan skriver jag:
SKIT I TABELLEN. BAJEN BÄST ÄNDÅ!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tråkigt de åker ur.... :( Tror dock inte assyriska kan lyckas ta sig upp. öis och djurgårdne ett kval är ett kavl..så jag tror allsvenskan ligger snäppet före där :)

2009-10-29 @ 11:38:28
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0