Utmaning.

Hittade denna hos Spiderchick och utmanade mig själv.

Tre jobb jag har haft:

Bartender, Servitris, Jag har även jobbat som bagare, vilket jag  ALDRIG gör igen.

Tre platser jag har bott på:

Hade varit kul om jag hade kunnat sagt nå exotiska platser, Men så ser inte mitt liv ut. T-bane stationerna : Sandsborg, Gubbängen och Hörarängen

Tre saker jag gillar att se på TV:
Fringe (kanal 5) Pushing Daisies (Canal +) Samantha Who (tv4)
Plus testrutan. Bara älskar den bilden!

Tre favoriträtter:
Alla rätt! Rättvisan och några maträtter

Tre favoriträtter, MAT alltså:
Jaha..  sushi gillar jag. Kyckling är oftast gott och sen fisk i alla former.

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Under täcket hemma i sängen, Under täcket hemma i soffan och under täcket hemma i min fåtölj.

Men kom igen säg någon mer spännande plats:
Ja ja, Under täcker i badkaret? Är det spännande nog för dig??!!


Några personer jag utmanar:
Petra, Beccis, babes on tour, Snusan.. JA ni som känner att ni vill göra den. GÖR DEN!


Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day! :)



HUGS DIXIE DELANIE!

2009-03-13 @ 12:17:57
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tänk att du glömde mej! ;) Skandal!

2009-03-15 @ 13:48:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0