Vart går gränsen?

Sitter och läser runt på lite bloggar, och hittar intressanta saker och mindre intressanta saker, Bla. så läser jag om att vara vän med sitt ex.
-är det ok?

Klart att det är okej för en själv, men hur känner den nya partnern man ev har träffat?
-och hur nära vänner får man vara?

Själv är jag inte vän med mitt ex. Vi skiljdes inte som vänner, och jag känner inte att jag är mer ledsen fär det. Men sen finns det ex som jag inte är ovän med, men jag har ingen nära kontakt med honom heller för den delen. 

Har ett förhållande gått så långt så att man kanske har barn tillsammans och sen skiljs, så måste man ha någon slags kontakt för barnens skull. Jag som förälder hade velat veta när/om mitt barn är sjuk. Vad som händer i skolan? Osv. och sådan kontakt måste man ju ha med sitt ex i så fall.

Och hur reagerar man som ex fru till den nya kvinnan?
Tänker på det eventuella bråket mellan Magdalena Graaf och Anna Book...
Nu vet jag att Anna inte är den nya i Magnus liv, men Magdalena har ju  även reagerat över att Denise hämtar Magnus och Magdalenas gemensamma barn.
Själv så hade jag inte gillat om den nya kvinnan hämtar mitt barn, eller att hon ska på  något sätt bestämma över min dotter, men kommer "den nya" och barnen överens så är det väll det som är viktigast??

Nu är jag inte singel, eller har ett jobbigt ex som terrar mig. Så jag har inte dessa bekymmer Thank God!



Kommentarer
Postat av: Malin

SV: hehe tack så mycket :) yepp det är jag som har fotograferat bilderna, hihi.

2009-06-08 @ 14:48:37
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: Tanten

Tror nog inte det hade passat Magdalena om Denise INTE hade hämtat barnen heller. Undrar varför man vill tala illa om sina barns pappa. OM hon nu bryr sig "på riktigt" borde Magdalena tänka på det.

2009-06-08 @ 15:33:22
Postat av: Tanten

Tror nog inte det hade passat Magdalena om Denise INTE hade hämtat barnen heller. Undrar varför man vill tala illa om sina barns pappa. OM hon nu bryr sig "på riktigt" borde Magdalena tänka på det.

2009-06-08 @ 15:34:10
Postat av: Malin

SV: haha :P jag vet inte vad jag tycker, kanske ska göra om den igen D;

2009-06-08 @ 16:58:31
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0