Student.

Får detta sms skickat till mig idag och någonstans känns det som att det stämmer...

De som tar studenten idag har verkligen fått perfekt väder. 
Det avspeglar verkligheten efter skolan. Kallt blåsigt grått och trist.
samt skulle du nån gång vara glad så pissar dem ändå på dig.

Välkommen till arbetslivet!

För när jag tog studenten så var det toppen väder och jag har trivts på de alla mina jobb,  haft underbara arbetskollegor och  har aldrig vart arbetslös i mer än 1 månad.

kanske ska be till moder natur när det gäller finanskrisen??!!

    

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket Kram

2009-06-12 @ 11:09:51
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha välkommen till arbetslivet in deed ;) Sicken trist dag att ta studenten.



Ja men det är väl typiskt? Kul att stå som värdinna när man har en bruten näsa menmen, life goes on :) Och det finns skumpa att dämpa smärtan med haha.

Tack detsamma.

2009-06-12 @ 13:53:10
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0