Senaste dagarna..

Så nu ska jag berätta lite vad jag har gjort de senaste dagarna...

Dennis småkillar, (han tränar P99 i fotboll) hade fotbolls avslutning och vi var i lokalen och kollade på Sverige-England och åt pizza. Det var kul att se dessa små killar blir så engagerade i matchen. Ni skulle ha sett och hört dem.
Efter det var det hem gång och bara ta det lugnt. Viste att det skulle bli en lång helg.

Firade vi Patricks födelsedag med grillat och brännboll här på baksidan. Efter det så vart det hem till Petra och Patrick och fortsätta partyt lite, Alltid lika trevligt. Det är kul att umgås med alla. Det var en toppen dag. Fast den avslutades lite väll sent. Tror inte vi gick hem förrän kl var 3.

Kl 11.00 möte vi upp Malin och Oliver för att ta oss över sundet till klampenborg-Bakken.
När vi klev av tåget, så åkte vi häst och vagn till Bakken. Jätte mysigt.
Väll inne på nöjesparken så åkte vi en massa karuseller och hade verkligen en Toppen dag. Typiskt så glömde jag kameran så inga bilder har jag, Ska hör med Malin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0