Leva med dina beslut...

Sitter här och tänker, När man var 15-17 år t.o.m lite äldre än så. Hur livet på nått sätt lekte fram. Världen låg framför mina fötter och jag kunde göra/bli att. Bara jag låg i. Nu säger jag inte att det inte finns jobbiga perioder i ens liv när man e tonåring, för det finns det. Utan jag syftar på allt det andra.

Saker man gjorde bara för att. Man testade sig fram här i livet, försökte hitta sig själv eller nåt. Som min chef skulle ha sagt: Man var kanske lite vilse

Titta på många av de större bloggerskorna.  Kisse, Dessie, Paow osv...

Tjejerna gör väl rätt på något sätt.. De lever livet just nu! de proviserar, de tar all uppmärksamhet de kan få. Och varför inte?! Är det inte det man ska göra som ung??

Men sen då? När man har vuxit ifrån det där?  När man har blivit "Vuxen"?

Jag har inte vart världens bästa och har gjort en massa dumt när jag ung som jag ångrar. Det är inget jag är stolt över, men jag får leva med det. 
Hur är det för er? lever ni med era misstag om ni nu gjort några..??





Kommentarer
Postat av: M

hade man inte begått de misstagen man gjorde som ung hade jag inte varit denna underbara människa du kommit att älska ;)

2009-06-25 @ 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0