om 14 dagar..

Så fyller jag år.. Tänkte här berätta för alla vad jag önskar mig!

Den här blomman behöver man inte underhålla med vatten                                  
eller med växtmedel. Det ända den behöver är solljus.
När solen lyser på blomman börjar den gunga i en skön takt.
Mycket trevligt att ha hemma i fönstret eller på kontoret.
FlipFlap-Blommorna har gjort succé i Kina.
Nu äntligen har de kommit till Sverige! En perfekt present till personen som har allt.


Levereras i olika färger.                                                                                                            


Storlek: ( Höjd ) c:a 11 cm
Drivs av solljus.


Dessa finns att köpa här


Kommentarer
Postat av: kaisa

Jag som trodde du hade slutat fylla år? Behöver din hjälp, kan du ringa

kram

2009-01-22 @ 03:19:24
Postat av: Micka

riktigt snygg blogg :D

2009-01-22 @ 15:49:23
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Petra M

Mmmmm jag vet visst är det toppen :-D

Och snart är det din tur he he he

2009-01-22 @ 17:37:54
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0