Oscar galan.

Många. MÅNGA bloggar om Oscar galan idag.. Inte jag!!

Tänkte blogga om något annat spännande. Te.x Hur smart jag är när jag har alkohol i kroppen!

Som de säger där alkoholen går in går vettet ut!

Nån gång under kvällens gång får jag för mig att jag har tappat min mobil, Hittar den inte i väskan, inte i jackan ingenstans. Den är borta!! Oki blir inte så ledsen för själva mobilen, är inte den nyaste modellen om jag säger så. Men alla mina nummer!! Det är dem som det är surt att bli av med. Suck! men det är bara att leva med.
Ett tag tror jag att jag har glömt mobilen hemma hos Annonyma Polaren, men det har jag inte.. nej..

Vill ni veta vart den var??

Hemma på vardagsrums bordet. Jag hade inte tagit med den då jag vet att jag e bäst på att bli av med saker.. Helst med ett par glas vin i kroppen....

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmiddag! Oh denna alkohol, hihi. Den kan ställa till värre saker än så tyvärr, men kul i måttliga mängder. Ha en jätefin måndag!

2009-02-23 @ 13:20:15
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0