Underbara jul.

Hej bloggen!

Allt bra där ute? Snöar det på er?
Här snöar det! Mys

Har i dag tagit upp julgranen. Håller på att klä den. Men Julia och sambon ville ut och åka pulka så de stack ut.
Vart då en paus i julpyntandet här hemma.
Julia får göra klart det sen när hon kommer in.

Sitter här hemma och känner en känsla som jag inte känt på länge. Julkänsla. Det är vitt i Malmö, julmusik på. Stor kopp med glögg framför mig. Granen e uppe, och jag känner jul.

Ska snart börja göra mig klar inför kvällens aktiviteter. Ska ha julavslutning med ungdomsgruppen.
Vi ska ut och äta. Inte julmat utan turkisk mat.
Tror att vi kommer att ha en toppen kväll.


Ta hand om er där ute.
Och försök att inte halka.


Vad tycker ni om granen än så länge?

Kommentarer
Postat av: Netta

2009-12-19 @ 11:15:45
Postat av: Nettan

Visst är det mysigt? har oxå den här känsla som man inte har haft sen man var lite känns det som. Hoppas den stannar kvar hos oss :)



puss o kram på dig

2009-12-19 @ 11:17:13
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känns som att den lutar lite mycket på bredden

2009-12-21 @ 15:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0