Svenska hjältar.

Här sitter jag i soffan med rödsprängda ögon, och ett gäng näsdukar för att torka mina tårar.
Min sambo skrattar lite åt mig för att jag är så känslig och gråter, istället för att vara glad åt de hjältar vi har. Och hylla dem.

Men jag är glad. Är glad att man tar upp dessa vardagshjältar. Att vi i Sverige visar att vi är tacksamma för dem som gör något bra för en annan medmänniska.

Förlåt.. blev en lite paus här. Gråter igen...

läs om våra Svenska hjältar --->HÄR

En av mina favorit hjältar är Liv Kjellberg kolla in hennes sida!


Bilden lånad ifrån hennes sida.

Denna underbara tjej blev mobbad, men på  eget bevåg. Vände hon sin situation. Och har nu förbättrat hela skolan där hon går.


-Gör något gott för någon annan. Det kommer tillbaka till dig!





Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :) kul att höra!

2009-12-14 @ 21:56:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0