Final mammas pojkar!

Såg ni finalen? Vad tyckte ni om killarnas val?

Jag hoppas för deras skull att de valda rätt.
Även om jag nu vet att ingen av dem är tillsammans idag, så hoppas jag att killarna mår bra och även tjejerna.

Mitt favorit par på slutet var ju Jane och Bobby. Jag höll alla tummar och tår. För att det skulle bli de två.
Utan att spekulera varför, så tyvärr.....

Min absoluta favorit person i programmet var som många av er vet. Helen! min bonus lillasyster.
Jag hade älskat om hon och Tim hade blivit ett par. Och hon hade gått på polishögskolan, flyttat ner till Malmö, skaffat hund och hus. Levt ett Svennebanan liv här!

Kanske säger jag så mest för att jag är egoistisk och vill ha henne nära mig?


Era tankar om programmet???



Puss kram

Kommentarer
Postat av: Becka

Jo, jag såg finalen. Jag tyckte alla valde fel... :p Men framför allt Bobby. Så ja, Jane och Bobby var också mitt favoritpar.



Allt bra med dej? Händer i helgen?

2009-12-12 @ 10:55:11
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: zagge

Orkar inte titta på såpor, men kul att du kände en. År det henne du berättade om isomras

kram

Ut nu och demostrea mot borgarbrackarna.

Skulle vilja veta hur många som har dött på grund av deras politik?

2009-12-13 @ 04:37:29
URL: http://zagges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0