anekdot

Sitter här framför datorn och ska skriva ett blogginlägg. Men har lite svårt att komma på något bra att skriva.
Då slår det mig plötsligt. Jag har ju varit med om en hel del saker. Träffat en massa människor.

Bestämde mig för att dela med mig av några här i bloggen.

För ett par år sen så umgicks jag väldigt mycket med en kille, vi kan kalla honom Guff. Inte på något sexuellt sätt, utan vi var väldig bra vänner, han och min sambo spelade bandy tillsammans.
Vid den här tiden var han tillsammans med en yngre tjej, det skilde nästan 5 år mellan dem. Om jag minns rätt var hon ca 17-18 år.
Tjejen var väldigt blyg, men jag försökte att prata med henne. Det visade sig ganska snabbt att hon och jag hade inget mycket gemensamt.
Jag var 25 år, hade en dotter på 4. Bostadsrätt, sambo och hund. Hon pluggade, bodde hemma och drömde om liv med hennes hästar.
Hästar var det som vi kunde prata om, de få gånger jag träffade henne.

En kväll när vi alla skulle på en fest, som av nån anledning jag inte minns missade. Så hade tjejen och en annan kompis till oss, vi kallar henne Lolo. Börjat att snacka.
Fråga mig inte varför men tjejerna började att diskutera toalett aktiviteter.

Och Guff`s tjej påstår att hon inte fiser och att hon inte bajsar!

VA??!!

Alla fiser och ALLA bajsar. Nu är inte jag mycket till en läkare, men jag tror att man kan bli väldigt sjuk om man inte gör det.

Varför vågar man inte som tjej erkänna att vi fiser? Lever det ordspråket kvar?
-Fina flickor fiser inte?


Nu är inte Guff tillsammans med henne längre, utan han har gått vidare till en underbar tjej, som både fiser, bajsar och pårlar! Tack gode gud för det!

Puss


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det har du rätt i :D ska välja någon bra!

2009-12-02 @ 18:23:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: thats the problem =( Jag har ingen aning om vad jag önskar mig xD

2009-12-02 @ 18:23:58
URL: http://deevice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0