Lite kär...

Kan inte låta bli att le när jag skriver detta... ÅÅ Söta lilla kille..

Idag innan frukost på jobb får vi besök av min kollega som är pappa ledig och hans två pojkar. Malcom 1 år och Melwin 3½ .
Jag och Melvin brukar "ha möte" när han kommer på besök. Samma sak idag.
Jag plockade fram kritor papper och sen var det bara att sätta igång. Vi ritade coola spindlar och tåg och massa annat.
När det är dax för dem att ge sig av, de ska ut o leka på lekplatsen, sen hem för att äta lunch. Frågar Melwin mig om jag vill följa med.
Det gör ont i hjärtat att behöva säga nej, men jag lovar att vi ska leka en annan dag!

Jag ger Melwin ett gelehjärta ifrån min godis skål för att han inte ska vara arg på mig.

Då säger hans pappa..
-är du kär i Petra Melwin??
-Lite kär, svarar han....

ÅÅ jag dör.... 
Söte lilla kille...

Du Melwin.. Jag e nog lite kär i dig också.....


Kommentarer
Postat av: Louise

Min kille det! haha men Petra-MELWIN sa till mig att han också var lite kär i dig-men inet om ngt godis ;-)Du är så snäll och trevlig mot honom-och du gör precis som han säger och det gillar han ;-)

Kram på dig förresten hade gossarna matchande kläder?

2009-04-17 @ 11:44:46
URL: http://fruwallen.blogg.se/
Postat av: Louise

tur han inte kan läsa alla siffror än men han är 3½ det är viktigt ;-)

2009-04-17 @ 11:45:44
URL: http://fruwallen.blogg.se/
Postat av: Petra M

Ha ha ja vem är inte lite kär i "gula" petra.... jag vet att jag är iallafall Puss puss

2009-04-17 @ 11:59:13
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0