Facebook

Jag har en kollega som envisas med att inte bli medlem på Facebook. Vet egentligen inte varför, men han vägrar att bli medlem. Det är inte så att han inte är bekant med internet och ALLT som det har att erbjuda, snarare tvärtom. Han använder datorn väldigt mycket.
Det är bara det att han vägrar facebook.

Några utav oss försöker att övertala honom till att bli medlem och använder argument som:

* ALLA använder facebook
* Ett bra ställe att skapa opion på
* Du nåt ut till många
* Det är kul

Just det där argumentet om att ALLA finns där är något som används. Och så fort vi träffar någon eller om diskutionen kommer upp så frågar vi.

-Använder du facebook?

Blir svaret nej, blir han glad. Blir svaret ja, anser vi att vi har rätt!!


Nu kom han till mig med "dagens fråga" somm finns på www.skanskan.se Och Skulle bevisa att det inte var många som använder facebook.... Hmm säger ja bara!! 

Av dem som läser skånskan så är kanske inte majoriteten facebookare... Men jag tror i alla fall mer än hälften av Sveriges befolkning har ett facebook konto!

Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Trodde 99% fanns på facebook.

2009-04-23 @ 12:38:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Petra M

Jag har ingen facebook......

2009-04-23 @ 12:58:07
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/
Postat av: Louise

Inte M han skulle inte göra ngt som alla andra göt väl!!!

2009-04-23 @ 21:48:28
URL: http://fruwallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0