Bajen...

Trosk i går igen.. mot Helsingborg IF

Det var nog tur att jag valde att inte se matchen eftersom jag redan var på dåligt humör så behövde jag inte blir på värre genom att titta på en match jag anade att vi inte skulle ta hem.

Så jag valde att sitta uppe hos Petra och ta ett glas vin och snacka av mig lite..

Något som var positivt var när hennes man kom hem, han hade sett matchen så sa han att det skulle inte ha vart ett mål som HIF gjorde, det skulle blivit en frispark!!! Och han hejar på Helsingborg!!

Men men nu hejar vi på att vi vinner mot Djurgården!! Nu tar vi dem!!

Bilden lånad från hammarbyfotboll.se


Kommentarer
Postat av: Petra M

Ett glas vin???? Nu ljuger du.... Det var minst TRE! Man får faktiskt inte ljuga ;-)



Puss P

2009-04-17 @ 14:35:48
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0