Trötta ut mig..

Jag HATAR när saker o ting inte är i ordnign o reda. Jag vill ha allt klart. In i Minsta detalj.. Som sickan ;)

Nu på sista tiden har det inte varit det känns det som.. Inte med det projekt jag håller på med nu. Och jag verkligen HATAR det! Men vi frå se.. På måndag så smäller det!!

Nu till något annat!

HUR PUCKADE ÄR EN DEL MÄNNISKOR?

Vem vill köpa M Jackson kalsonger? För & miljoner? har man inte vettigare saker att lägga pengarna på? Om inte? maila mig så ska jag ge er ett par förslag. Typ Läkare utan gränser.

Är Jacko i sånt stort behov av pengar? eller vad handlar det om, och den idiot som nu köper dessa. Jag tar för givet att de kommer att blir sålda. Hur kan du vara så säker på att det verkligen är Jackos??

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3282155.ab Läs själva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0